073-3030457
[email protected]
Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
RSS
Brand New Journey
  • Diensten
  • Cases
  • Blog
  • Over
  • Vacatures
    • Marketing Creative
  • Contact
  • Offerte aanvragen

6 goede redenen om met Brand New Journey samen te werken

28 January 2020Martijn BloksmaBrand New Journey, Martijn BloksmaNo comments

Een nieuw jaar. Tijd om jouw marketing een flinke boost te geven? Wellicht ben je op zoek naar een nieuw bureau om mee samen te werken.

Je bent al op onze website. Dat is de eerste stap. Nu ben je natuurlijk op zoek naar redenen om met ons samen te werken.

Laat ik die nu net hier voor jou verzameld hebben in dit artikel. 6 redenen om met Brand New Journey samen te werken:

1. Jouw externe marketingafdeling

Veel van onze opdrachtgevers zien ons als hun externe marketingafdeling. Het maakt niet uit wat je nodig hebt, een nieuwe website, een strategie. Een nieuwe huisstijl of een losse campagne. Samen met onze klanten gaan we de uitdaging aan.

Wij werken niet voor onze opdrachtgever. Wij werken samen met onze opdrachtgever.

2. Wij blijven vragen om te begrijpen

Jij wilt een nieuwe website? Dan vragen wij waarom.

Jij wilt iets met contentmarketing? Dan vragen wij waarom.

Jij wilt jouw merk een opfrisbeurt geven? Dan vragen wij waarom.

Wij willen niet vervelend zijn, we willen jou zo goed mogelijk begrijpen. Om je te kunnen helpen.

Want misschien heb jij wel helemaal geen nieuwe website nodig om meer leads te generen. Wellicht is jouw doelgroep beter te bereiken met een fysieke mailing die verwijst naar een landingspagina.

En misschien is contentmarketing voor jou nu iets te vroeg en moeten we beginnen met een korte campagne om daarna verder te kijken of contentmarketing iets voor je kan betekenen.

Wellicht is een opfrisbeurt van jouw merk een optie. Maar wil je daar nu jouw budget aan besteden? Terwijl er nog zoveel quick wins zijn om stappen te maken.

3. Geen dikke plannen, maar praktische acties

Wij zijn ervan overtuigd dat dikke marketingplannen vaak op de plank blijven liggen en nooit gebruikt worden. Goede plannen zijn pas waardevol als ze uitgevoerd worden.

Daarom geloven wij minder in dikke plannen en meer in het uitzetten van praktische acties. Zowel voor ons als voor onze opdrachtgevers.

Wij verzamelen input door workshops te organiseren met jou. Deze input zetten we vervolgens om in praktische taken die we samen aanvliegen in Asana, onze projectmanagementomgeving. Daar zie jij waar wij mee bezig zijn en ook jouw taken worden daar netjes in bijgehouden.

4. Op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen

Als we willen, kunnen we dagelijks een nieuwe tool aan onze marketingtoolbox toevoegen. Iedere dag komt er wel weer een nieuwe app, tool, methode of model waarmee we beter marketing kunnen bedrijven voor onze opdrachtgevers.

Marketing is wat wij de hele dag doen. Op de hoogte blijven is essentieel. En ook nog eens heel leuk.

Daarom plannen wij tijd in om te lezen, te kijken, te luisteren en om van elkaar te leren. Zodat we op de hoogte zijn en blijven van de nieuwste ontwikkelingen, en we kunnen bepalen welke nieuwe tools we gaan inzetten.

5. One stop shop

We noemen onszelf niet voor niets een full service marketingbureau. We hebben alles in huis om een succes te maken van jouw marketinguitdaging.

Wat heb je nodig?

Een strateeg? Check!

Een copywriter? Hebben we!

Design? Komt eraan.

Een nieuwe website? Andrea, onze developer helpt je graag.

Foto en video? Kayleigh staat te trappelen om haar camera te pakken.

6. Great Place to Work

We zijn het al wel, alleen mogen we de titel nog niet dragen. Maar dat gaat echt nog wel gebeuren. En jij kunt daar bij zijn.

Waarom we nog geen Great Place to Work zijn? Omdat we te klein zijn. Zo simpel is het eigenlijk… Om jezelf Great Place to Work te mogen noemen moet je met minimaal 20 man zijn.

Nieuwsgierig naar hoe een samenwerking met Brand New Journey er precies uit kan zien? Plan dan gerust een afspraak en we leggen het je onder het genot van een kop koffie uit.

Previous post 20 onmisbare tools voor jou als contentspecialist Next post Contentmarketing in 2020: dit moet je weten

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zoeken

Tags

beveiliging blog business bucket list cms content contentcreatie Content marketing Contentplanning content producer Content strategie Copywriting cultuur Development E-mail marketing E-mail nieuwsbrieven evenement event headline hero hr hub hygiene Identiteit Infographic inspiratie instagram leads Logo marketing persbericht podcast productiviteit security Social media Storytelling team tools traffic update verslag Visuals Webdesign Website weekendinspiratie wordpress

Contact

Brand New Journey B.V.
Europalaan 28D
5232 BC 's-Hertogenbosch
073-3030457
[email protected]
KvK-nummer: 63353431
btw-nummer: 855199933B01

Handig

  • Wie we zijn
  • Blog
  • Werken bij Brand New Journey
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy verklaring
  • WordPress manual
  • Offerte aanvragen
Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram

Hét marketingbureau van Den Bosch

Wij zijn Brand New Journey. Een vèrrèkkes goed marketingbureau. Klaar voor het avontuur, ervaren en nieuwsgierig. Stop met zoeken, hier zijn wij. En wij weten de weg.

© 2022 All rights reserved. Marketingbureau Brand New Journey B.V. uit Den Bosch
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

 

 

Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:

1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen

2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken

3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen

4) Na akkoord gaan we direct aan de slag