Rogier koos heel bewust voor de kans die ‘Brand New Journey’ heet. Hij werkt namelijk graag naar een resultaat toe. Dat past hem goed als commerciële ondernemer. Rogier ziet online communicatie nooit als een doel, maar als een middel om het doel van de klant te bereiken. Het werken vanuit co-creatie: samen met de klant, maar ook samen met experts als daardoor het resultaat groter wordt of sneller wordt behaald.
Onze Online Strateeg en Astronaut is buitenaards goed thuis in het groeiende universum van online marketing en strategie. Tijd om hem even terug op aarde te roepen om zichzelf voor te stellen.
Functie: Online Strateeg
Nevenfunctie: Astronaut
Een woord dat jouw werk beschrijft: Passievol
Ik ben ervan overtuigd dat we met de 4 founders van marketingbureau Brand New Journey gezamenlijk goud in handen hebben. Onze gecombineerde inhoudelijke kennis en gedeelde passie en visie zorgen voor de nodige toegevoegde waarde voor onze klanten, maar ook voor Brand New Journey. De reis waar we voor kozen biedt zoveel kansen en mogelijkheden dat we voorlopig nog niet klaar zijn. We ontwikkelen ons zelf, onze klanten, diensten en vooral nieuwe proposities. Dat kan je niet alleen en zou je ook niet moeten willen.
Ik gebruik veel tools. Heb je even?
Op mijn desktop maak ik voornamelijk veel gebruik van de diensten van Google. Deze software gebruik ik regelmatig:
Op mijn iPhone en iPad maak ik voornamelijk gebruik van:
En dan natuurlijk mijn nieuwe aanwinst: de Apple Watch. Hierop bekijk ik makkelijk en snel meldingen en informatie zonder elke keer op mijn telefoon te hoeven kijken.
Mijn werkplek is net een cockpit. Zo heb ik al mijn devices binnen handbereik. Zo heb ik overzicht en kan ik ook snel dingen testen op verschillende schermformaten en browsers. Daarnaast vind ik het wel mooi staan. Er staat zelfs nog een printer, maar die heb ik alleen vanwege de scanner. Ik print eigenlijk niets meer en werk voor 99% digitaal. Die ene procent zijn snelle aantekeningen of post-its met ideeën en to-do’s.
In de ochtend luister ik graag naar Radio 538 met Evers staat op en een half uurtje heerlijke foute muziek. Daarna schakel ik snel over naar popmuziek, dance en af en toe van die foute Nederlandstalige nummers. Mijn muzieksmaak is dus erg breed. Op dit moment luister ik veel naar de afspeellijst op Spotify van Die Verrückte Halbe Stunde.
Koffie, koffie en nog eens koffie. En aan het einde van de dag een ‘frissie’ zoals cola of sinas.
Zonder koffie ben ik niet makkelijk voor mijn omgeving. Daarnaast is koffie voor mij een manier om business te doen. Het begint namelijk altijd met een kop koffie om te bespreken wat iemand wil. Koud bellen voor een afspraak wordt vaak niet gewaardeerd, terwijl het veel toegankelijker is om iemand uit te nodigen voor een bakkie koffie. En mooie opdrachten beginnen toch altijd met een eerste afspraak.
Dat zijn drie adviezen waar ik mezelf dagelijks aan probeer te herinneren:
Helaas om heel veel en daar kan ik me dan ook weer druk om maken. Waar ik echt niet tegen kan, is onrecht en mensen die niet eerlijk zijn. Die me dan bewust een oor aan proberen te naaien. Ik kan me daar jaren later nog steeds kwaad om maken. Dat vind ik wel jammer, het kost me namelijk veel energie en die stop ik liever in positieve dingen.
Over vijf jaar is Brand New Journey een toonaangevend bureau waar Nederland niet omheen kan. Dan zijn we het gaafste bedrijf om voor te werken en elke keer als wij een vacature plaatsen moeten we dranghekken voor de deur zetten om alle sollicitanten te handelen. Ondanks dat we nu nog niet zo heel groot zijn, zijn we wel al heel bewust bezig met onze cultuur, de cultuur waardoor we hier zelf zo graag werken. We vinden het belangrijk dat iemand met een glimlach opstaat en het fijn vind om naar z’n werk te gaan.
Een klant merkt dat namelijk ook en omdat we ook topkwaliteit leveren werkt hij graag met ons. Privé en zakelijk vervaagt, maar de focus (hé, daar istie weer) ligt juist op de mix tussen fun en keihard werken. Blije mensen werken namelijk harder op de momenten dat het nodig is. Daar leggen we nu al de fundering voor.
De keuze is reuze… Evelien dus 😉
Wat maakt in jouw ogen een goede (zoniet de perfecte) ondernemer? Wat moet je zijn/kunnen om een top-ondernemer te worden?
Wij zijn Brand New Journey. Een vèrrèkkes goed marketingbureau. Klaar voor het avontuur, ervaren en nieuwsgierig. Stop met zoeken, hier zijn wij. En wij weten de weg.
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag
3 comments. Leave new
Jullie zijn goed bezig!
Dankjewel Jurrian! Na mijn vakantie weer eens koffie doen?
[…] Op dit moment alleen nog naar de afspeellijst van Rogier. […]