Een digitale e-mailnieuwsbrief versturen is misschien wel de eenvoudigste manier om contact te onderhouden met klanten. Ook jouw bedrijf kan haar producten en diensten zo onder de aandacht brengen van bestaande en nieuwe klanten. En houden natuurlijk.
Veel mensen twijfelen of het wel nut heeft om een nieuwsbrief te versturen. Ze vragen zich af of (potentiële) klanten wel zitten te wachten op een nieuwsbrief. Misschien twijfel jij ook wel aan de toegevoegde waarde van een e-mailnieuwsbrief?
Zelf ben ik helemaal om. Ik geloof, nee ik weet, dat het slim is om een nieuwsbrief in te zetten. Tenminste… als je de nieuwsbrief met veel zorg en aandacht samenstelt en rekening houdt met de ontvanger.
Verstuur jij nog geen nieuwsbrief? Dan is dat een gemiste kans. Uit het Nationaal E-mail Onderzoek 2015 blijkt dat de nieuwsbrief nog steeds erg effectief is. Een nieuwsbrief is voor veel bedrijven dé laagdrempelige marketingtool om in te zetten.
Door de nieuwsbrief slim in te richten en te versturen bereik je de juiste doelgroep met de juiste boodschap op het juiste moment. En dat voor minder geld en in minder tijd dan met andere kanalen.
Door een nieuwsbrief op de juiste manier in te zetten, bouw je een relatie op met de ontvangers. Hierdoor leren ze jouw bedrijf steeds beter kennen, ze raken vertrouwd met je diensten en expertises en weten ze wat ze aan je hebben. Ze weten ook genoeg om juist jouw bedrijf aan te bevelen bij hun relaties.
Prospect worden klanten en klanten worden ambassadeurs.
Wij zijn Brand New Journey. Een vèrrèkkes goed marketingbureau. Klaar voor het avontuur, ervaren en nieuwsgierig. Stop met zoeken, hier zijn wij. En wij weten de weg.
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag
2 comments. Leave new
[…] Westerink, Rogier – Brand New Journey, Waarom moet elk bedrijf een nieuwsbrief versturen? (21-… […]
[…] soms lastig zijn om het overzicht te houden met al je sociale media berichten, blog artikelen en e-mail nieuwsbrieven. Een contentplanning helpt je terug in het zadel door je marketinginspanningen voor het komende […]