I'M PART OF A TEAM OF DEDICATED TRAVELLERS, READY TO TAKE OFF AND EXPLORE THE WORLD.
Zeilt soepel door de woeste wateren van contentmarketingland en gaat met de wind in de zeilen tekstuele uitdagingen aan.
Na een reis door de uithoeken van het continent journalistiek en een tussenstop in de horeca ben ik geland in PR-land. Daar heb ik bij verschillende bureau’s en voor mooie merken gewerkt, zowel B2C als B2B.
PR en marketing komen steeds dichterbij elkaar te liggen, dus het was een logische stap naar Brand New Journey. Als copywriter en contentmarketeer zorg ik voor content die de juiste doelgroep aanspreekt (dat kan een inhoudelijk artikel zijn, een bondige blog of een diepgravend interview). En bekijk vervolgens welke kanalen geschikt zijn om jouw boodschap bij jouw publiek onder de aandacht te brengen.
Bedrijven met een onduidelijke boodschap zijn gedoemd te mislukken. Maar hoe kom je erachter of jouw marketingboodschap helder genoeg is?
Sterke merken hebben een sterk merkverhaal. Een verhaal dat niet alleen vertelt wat het merk doet, maar dat mensen echt in het hart raakt.
Een eerste indruk van een website hebben bezoekers onbewust al in minder dan een seconde. In die tijd hebben ze nog geen woord gelezen, die indruk is visueel. Hoe zorg je ervoor dat mensen blijven hangen en verder klikken op je website? Daar dragen verschillende factoren aan bij. Een daarvan is de tone of voice, of merkgeluid. Wat dat is en hoe je zorgt voor een herkenbaar merkgeluid, dat lees je hier.
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag