ABS Autoherstel, wie ooit een aanrijding of schade aan zijn auto heeft gehad, kent ze wellicht. Deze landelijke schadeherstelketen kwam twee jaar geleden bij ons. Hun relatiemagazine ABSoluut was aan een update toe.
Het moest meetbaar, dynamisch en meer van deze tijd worden. Aan ons de vraag daarover mee te denken.
De doelgroep bleef hetzelfde: opdrachtgevers van ABS Autoherstel (leasemaatschappijen, fleetowners, verzekeraars en particulieren). Maar het bestaande magazine was ook van en voor de ondernemers achter ABS. Dat aspect moesten we ook behouden.
Een online platform waarop we kennis delen en een inkijkje geven in de wereld van ABS Autoherstel. Zo laten we zien zien wie ABS is, waar ze voor staan, wat ze weten en kunnen en waar ze voor gaan. Niet op een schreeuwerige manier, het ‘gewoon’ bewijzen.
ABS Autoherstel hoeft niet te vertellen wat ze allemaal kunnen en waar ze goed in zijn. Met ABSoluut.tv kunnen we het laten zien en het de opdrachtgevers en klanten zelf laten ervaren. ABSoluut.tv zorgt voor beleving, in woord en beeld.
Behalve dat ABS op deze manier een relatie met de doelgroep opbouwt en beter bij hen in beeld is, laten ze ook zien dat ze een transparante organisatie zijn. Daarnaast heb je online veel beter de mogelijkheid om in te springen op actualiteit.
Via een maandelijkse nieuwsbrief en de social media kanalen van ABS Autoherstel verspreiden we de content. Zo kunnen ook de ondernemers via hun eigen kanalen gemakkelijk deze content delen.
Wekelijks een nieuw artikel op ABSoluut.tv, dat zorgt voor meer zichtbaarheid bij de doelgroep, maar ook goede resultaten in Google. En ook de pers doet er zijn voordeel mee. Laatst gaf een journalist van een automotive-blad aan dat ze ABSoluut.tv vaak raadpleegt voordat ze artikelen over ABS Autoherstel publiceert. Overigens is het magazine ook weer nieuw glossy leven ingeblazen. Een aantal keer per jaar stellen we een magazine samen waarin we artikelen bundelen die eerder op ABSoluut.tv zijn verschenen. Zo zie je maar dat print en online heel mooi samen kunnen gaan.
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag