HowardsHome levert krachtige oplossingen voor content marketing, kennis delen via website, e-mail en social, thought leadership en employed media.
De experts van HowardsHom hebben ontzettend veel kennis van onderwerpen zoals inbound marketing, sales triggers en het inzetten van API’s. Deze kennis willen ze graag delen met geïnteresseerde marketeers en sales managers.
We ondersteunen de inhoudelijke experts van HowardsHome bij het ‘op papier’ zetten van hun verhaal. We redigeren de inhoud en geven het vorm. Om de campagne en de whitepapers te promoten schrijven we er telkens ook een aantal relevante blogs bij.
We verzorgen geregeld een serie blogs plus digitale whitepaper. Een aantal van de titels:
Met de whitepapers brengen we nieuwe diensten en interessante kansen onder de aandacht van huidige én potentiële klanten. De inhoud en onderwerpen triggeren de doelgroep. De lezers kunnen rekenen op heldere (achtergrond)informatie en praktische tips.
HowardsHome zet de blogs en whitepapers – die goed worden gelezen – succesvol in binnen haar eigen inbound marketing proces.
“We ontwikkelen regelmatig nieuwe diensten en uitbreidingen die we onder de aandacht willen brengen. Onze doelgroep is op zoek naar nieuwe oplossingen en wij willen ze helpen om goede antwoorden te vinden. Zo bloggen we zelf al langer actief over relevante onderwerpen en we merken nu dat het goed is om dit te combineren met gratis whitepapers. Deze laten we aansluiten bij de blogposts en andersom. Zo versterken we de boodschap en het bereik. Brand New Journey snapt dat proces van aantrekken en aanvullen.”
“We zetten de blogposts en whitepapers actief in binnen onze eigen inbound marketing. Als iemand een whitepaper downloadt via onze site vormt dat voor ons vaak het beginpunt van een klantreis. Vanaf dat punt proberen we ze steeds een stapje verder te helpen in hun zoektocht.”
“We zien dat het werkt; deze aanpak levert ook echt resultaat op. De whitepapers zijn al een flink aantal keer gedownload. Ook door bestaande klanten en dat is mooi, want ook die groep willen we regelmatig blijven triggeren. Bij de whitepaper over API’s merken we bijvoorbeeld dat klanten dat verhaal ook intern gebruiken om het onderwerp onder de aandacht te brengen bij collega’s.”
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag