Mobycon People ontstond vanuit een behoefte. De behoefte om naast de consultants van Mobycon ook tijdelijk het team aan te vullen met verkeerskundig professionals. Dat blijkt een goede keuze, want Mobycon People groeit hard. Zo hard zelfs dat het klaar is voor een eigen identiteit en bijbehorende marketingstrategie. En dat zonder de band met Mobycon te vergeten.
Om te beginnen hebben we ons gestort op het merk. Wat zijn de doelstellingen? Wat is het onderscheidend vermogen, de identiteit en de merkbelofte? En hoe verhoudt dat zich ten opzichte van de rest van de markt. Waar liggen kansen en waar de bedreigingen?
Vervolgens hebben we gekeken naar een bijbehorende marketingstrategie, een strategie waarmee het onderscheidend vermogen gecommuniceerd kon worden. Een strategie om twee doelgroepen te bereiken: opdrachtgevers en nieuwe collega’s.
Uiteindelijk werd duidelijk dat er nog twee dingen nodig waren om echt aan de slag te kunnen: een nieuwe naam, een nieuwe website én een passende fotoshoot.
Na een aantal sessies met het kernteam kwamen we tot een merk- en marketingstrategie waarmee ze zich kunnen onderscheiden ten opzichte van zowel Mobycon als de concurrentie. Het onderscheidend vermogen zit hem voornamelijk in de mensen, de people dus. Om de connectie met Mobycon duidelijk te maken was keuze voor de nieuwe naam Mobypeople een hele logische.
Mobypeople biedt een frisse blik in een traditionele wereld. Die frisse blik is ook meteen de basis voor de contentstrategie we vervolgens hebben gemaakt. En voor de de content die wij wekelijks creëren.
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag