Streamads kwam bij ons met de vraag of we voor hen op een laagdrempelige manier zichtbaarheid kunnen creëren. Streamads is een jong bureau gespecialiseerd in video advertising. En dan met name outstream video. Watte?!
Dat was dus precies wat wij ook dachten. Ze verkopen een product waarvan een groot deel van hun doelgroep nog niet precies weet wat het is. Dus we moesten beginnen bij het begin: de uitleg.
En wie kunnen het beter uitleggen dan degenen die er dagelijks mee bezig zijn? Het moest dus een blog worden uit naam van Streamads, opdrachtgever Erik in dit geval.
Marketingfacts is hèt platform om kennis te delen op het gebied van marketing. Hier bereiken we precies de doelgroep die voor Streamads interessant is. Marketingmanagers en andere beslissers op marketinggebied. Daarom kozen we Marketingfacts om de Streamads blogs op te plaatsen.
Marketingfacts had al wel een channel video, maar daar werd nog niet veel gedeeld over outstream video. Dat gaf Streamads de kans om in dat gat springen en het onderwerp claimen.
We zijn dus in verschillende blogs gaan uitleggen wat outstream video is en wat de voordelen zijn.
De blogs worden goed gelezen. En er komen reacties op, mede dankzij de top drie van beste video’s die Erik elke maand deelt.
Ook een mooi resultaat: als je outstream video intikt op Google, zijn de eerste drie resultaten blogs van Streamads.
Ziehier: het nut van bloggen.
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag