Site icon Brand New Journey

Persbericht: Brand New Journey sleutelt aan ABS Autoherstel

Persbericht ABS Autoherstel

ABS Autoherstel kiest voor full-service marketingbureau Brand New Journey om verder te bouwen aan haar merk. ABS Autoherstel en Brand New Journey gaan de komende tijd samen aan de slag met de communicatie richting leasemaatschappijen, fleetowners, verzekeraars en particulieren.

ABS Autoherstel is de grootste schadeherstelketen van Nederland. Met 79 vestigingen door heel Nederland zijn zij altijd in de buurt. De keten bestaat uit individuele ondernemers, waardoor flexibiliteit, innovatie en gedrevenheid centraal staan.

Ineke van Klei, marketing en communicatie adviseur ABS Autoherstel: “Als we kritisch kijken naar onze communicatie richting onze opdrachtgevers en klanten, laten we kansen liggen. En dat terwijl het zo belangrijk is onze kennis, passie voor het vak en innovatieve aanpak actief en enthousiast te delen. Daar gaan we nu werk van maken.”

Rogier Westerink, partner bij Brand New Journey: ”We zijn gestart met het concept, de basis voor de communicatie richting de opdrachtgevers. Ons creatieve duo hebben de eerste meters gemaakt en het resultaat wordt snel zichtbaar.”

Brand New Journey werkt al langer voor bekende merken als: F-Secure, PostNL, Quick Parking, ABS Schadeherstel, Sportbedrijf Deventer, Voerman Groep, Cendris en Smartcenter.

Over Brand New Journey

Brand New Journey is een full-service marketingbureau uit ‘s-Hertogenbosch en is uitstekend thuis in concepting, art direction, storytelling, content strategie en online marketing. “We weten de weg door de hele customer journey én we weten alles met elkaar te combineren. En daarin zit onze unieke kracht. Dankzij de verschillende disciplines die hecht samenwerken, zorgen we voor een verbindend en verrassend brandingstraject.”

Ben je nieuwsgierig naar het laatste nieuws van Brand New Journey? Bekijk dan onze Brand New Journey blog en schrijf je in voor de maandelijkse update.

Publicaties:

Exit mobile version