Waar moet een goede website aan voldoen?
Wij horen vaak: “Ik wil een nieuwe website.” Maar als wij vervolgens doorvragen krijgen we zelden een echt doel te horen. Wat is jouw doel? En aan welke kenmerken moet het dan voldoen?
Wij horen vaak: “Ik wil een nieuwe website.” Maar als wij vervolgens doorvragen krijgen we zelden een echt doel te horen. Wat is jouw doel? En aan welke kenmerken moet het dan voldoen?
Jij wilt een nieuwe website? En je hebt geen idee waar je moet beginnen? Dan is dit artikel voor jou! Onze experts delen waar je over na moet denken voor een succesvolle website.
Net een eigen bedrijf gestart en je weet niet waar je moet beginnen. Of je hebt al een huisstijl, maar die matcht niet meer met wie je bent en wat je wilt uitstralen. Dan is het tijd voor een opfrisbeurt…
Waarom ben jij nog niet gestart met video’s maken? Omdat je denkt dat je geen interessant leven hebt om vast te leggen? Omdat je nooit op reis gaat? Of omdat je in de middle of nowhere woont? Het zijn alleen maar excuses om niet te hoeven starten met vloggen.
Het maakt niet uit waar je woont of wat je dagelijks doet. Jij bent het verhaal.
Ken je dat? Je hebt besloten dat contentmarketing voor jouw bedrijf een goede aanvulling op de bestaande marketingmix is. Je hebt je leidinggevende overtuigd, budget gekregen en een strategie op papier gezet. Inmiddels staat ook de contentplanning en kan het…
Iedere blogger heeft zijn eigen proces voor het schrijven van een artikel.
Na jaren schrijven heeft Martijn zijn eigen proces. Een proces dat werkt. Een proces dat we ook al jaren implementeren bij onze opdrachtgevers.
Het geheim van de smid.
Een succesvolle e-mailmarketing campagne maken is zo makkelijk nog niet. Om jou op weg te helpen hebben we hier 11 top e-mailmarketing tips verzameld die jij toe moet passen in jouw volgende campagne. Wedden dat ze succes hebben?
Dit jaar besloten we om het vloggen weer op te pakken. Dit keer met een andere aanpak. Om de week een vlog. De om-de-week-vlog.
We blikken terug op onze video’s van de afgelopen drie maanden. Wat hebben we ervan geleerd?
Wat als je alleen bent? Als niemand tijd heeft om jouw tekst tegen te lezen? Of als je eerst zelf nog streng naar je artikel wilt kijken voordat het over de schutting naar een collega gaat?
Check dan deze stappen om je eigen teksten te redigeren.
Dit is namelijk het moment dat veel bedrijven op de rem gaan staan. Hand op de knip houden en alles stoppen waar ze mee bezig waren. Dit is hét moment om jouw concurrenten voor te zijn. Dit is jouw moment om te shinen.
Samen stippelen we de optimale route uit. We kijken naar de kracht van jouw merk, maar vooral ook naar je positie en je passagiers. Want wat gebeurt er om je merk heen? Waar zitten je klanten én hoe zorgen we daar voor meer interactie en beweging?