Site icon Brand New Journey

6 goede redenen om met Brand New Journey samen te werken

Een nieuw jaar. Tijd om jouw marketing een flinke boost te geven? Wellicht ben je op zoek naar een nieuw bureau om mee samen te werken.

Je bent al op onze website. Dat is de eerste stap. Nu ben je natuurlijk op zoek naar redenen om met ons samen te werken.

Laat ik die nu net hier voor jou verzameld hebben in dit artikel. 6 redenen om met Brand New Journey samen te werken:

1. Jouw externe marketingafdeling

Veel van onze opdrachtgevers zien ons als hun externe marketingafdeling. Het maakt niet uit wat je nodig hebt, een nieuwe website, een strategie. Een nieuwe huisstijl of een losse campagne. Samen met onze klanten gaan we de uitdaging aan.

Wij werken niet voor onze opdrachtgever. Wij werken samen met onze opdrachtgever.

2. Wij blijven vragen om te begrijpen

Jij wilt een nieuwe website? Dan vragen wij waarom.

Jij wilt iets met contentmarketing? Dan vragen wij waarom.

Jij wilt jouw merk een opfrisbeurt geven? Dan vragen wij waarom.

Wij willen niet vervelend zijn, we willen jou zo goed mogelijk begrijpen. Om je te kunnen helpen.

Want misschien heb jij wel helemaal geen nieuwe website nodig om meer leads te generen. Wellicht is jouw doelgroep beter te bereiken met een fysieke mailing die verwijst naar een landingspagina.

En misschien is contentmarketing voor jou nu iets te vroeg en moeten we beginnen met een korte campagne om daarna verder te kijken of contentmarketing iets voor je kan betekenen.

Wellicht is een opfrisbeurt van jouw merk een optie. Maar wil je daar nu jouw budget aan besteden? Terwijl er nog zoveel quick wins zijn om stappen te maken.

3. Geen dikke plannen, maar praktische acties

Wij zijn ervan overtuigd dat dikke marketingplannen vaak op de plank blijven liggen en nooit gebruikt worden. Goede plannen zijn pas waardevol als ze uitgevoerd worden.

Daarom geloven wij minder in dikke plannen en meer in het uitzetten van praktische acties. Zowel voor ons als voor onze opdrachtgevers.

Wij verzamelen input door workshops te organiseren met jou. Deze input zetten we vervolgens om in praktische taken die we samen aanvliegen in Asana, onze projectmanagementomgeving. Daar zie jij waar wij mee bezig zijn en ook jouw taken worden daar netjes in bijgehouden.

4. Op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen

Als we willen, kunnen we dagelijks een nieuwe tool aan onze marketingtoolbox toevoegen. Iedere dag komt er wel weer een nieuwe app, tool, methode of model waarmee we beter marketing kunnen bedrijven voor onze opdrachtgevers.

Marketing is wat wij de hele dag doen. Op de hoogte blijven is essentieel. En ook nog eens heel leuk.

Daarom plannen wij tijd in om te lezen, te kijken, te luisteren en om van elkaar te leren. Zodat we op de hoogte zijn en blijven van de nieuwste ontwikkelingen, en we kunnen bepalen welke nieuwe tools we gaan inzetten.

5. One stop shop

We noemen onszelf niet voor niets een full service marketingbureau. We hebben alles in huis om een succes te maken van jouw marketinguitdaging.

Wat heb je nodig?

Een strateeg? Check!

Een copywriter? Hebben we!

Design? Komt eraan.

Een nieuwe website? Andrea, onze developer helpt je graag.

Foto en video? Kayleigh staat te trappelen om haar camera te pakken.

6. Great Place to Work

We zijn het al wel, alleen mogen we de titel nog niet dragen. Maar dat gaat echt nog wel gebeuren. En jij kunt daar bij zijn.

Waarom we nog geen Great Place to Work zijn? Omdat we te klein zijn. Zo simpel is het eigenlijk… Om jezelf Great Place to Work te mogen noemen moet je met minimaal 20 man zijn.

Nieuwsgierig naar hoe een samenwerking met Brand New Journey er precies uit kan zien? Plan dan gerust een afspraak en we leggen het je onder het genot van een kop koffie uit.

Exit mobile version