Thuis in de gang hangt bij ons een bucket list met reisbestemmingen. Ik wil dolgraag naar Antarctica, maar ook Vietnam en Lapland staan hoog op onze lijst.
Daarnaast heb ik persoonlijk een lijst met dingen die ik graag wil doen, waarvan ik afgelopen november in Zuid-Afrika (voormalig nummer 2 op onze lijst met reisbestemmingen) bungeejumpen afstreepte. Wat er nog meer op staat? Een Baristacursus volgen bijvoorbeeld. En heel materialistisch… Ooit zou ik graag een Panerai willen hebben.
Maar business-wise kun je natuurlijk ook een bucket list maken. Een Business Bucket List, zoals ik die eerder van Sigfrid van Driel las. Die lijst heb ik wel in mijn hoofd, maar nog nergens gedeeld. Laat ik dat gelijk doen.
Zo, het is er uit. Een bucket list is leuk natuurlijk, maar nu moet er hard gewerkt worden. Zou leuk zijn natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit dat deze kansen nu aan komen waaien nu ik het gedeeld heb. Aan de slag. Anders blijven dromen dromen en ideeën ideeën.
“Ideas are cheap. Ideas are easy. Ideas are common. Everybody has ideas. Ideas are highly, highly overvalued. Execution is all that matters.”
Hoe ziet jouw Business Bucket List eruit?
Wij zijn Brand New Journey. Een vèrrèkkes goed marketingbureau. Klaar voor het avontuur, ervaren en nieuwsgierig. Stop met zoeken, hier zijn wij. En wij weten de weg.
Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:
1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen
2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken
3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen
4) Na akkoord gaan we direct aan de slag