073-3030457
[email protected]
Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
RSS
Brand New Journey
  • Diensten
  • Cases
  • Blog
  • Over
  • Vacatures
    • Marketing Creative
  • Contact
  • Offerte aanvragen

Terugblik: Judiths eerste drie maanden bij Brand New Journey

23 May 2019Martijn BloksmaBrand New JourneyNo comments

Time flies when you’re having fun… dat gevoel heb ik vanaf het moment dat ik bij Brand New Journey binnenliep als Art Director. Vandaar deze blog over mijn eerste kwartaal.

Begin januari startte mijn avontuur bij Brand New Journey; op 3 januari om precies te zijn. Na een gezellige binnenkomst en het in ontvangst nemen van mijn Brand New Journey paspoort, de toffe merchandise (notitieblok, pen, keycord en Dopper) en MacBook begon mijn eerste werkdag.

Benieuwd hoe het was om bij Brand New Journey te solliciteren? Check dan de aflevering van onze podcast over ons sollicitatieproces.

Zoals elke verandering gepaard gaat met een gezonde spanning; zo werd die ‘spanning’ bij mij al snel weggenomen door mijn nieuwe collega’s .

Ik voelde me gelijk thuis. En zoals ik al aangaf; de eerste maand vloog voorbij… veel toffe opdrachten zoals het ontwerpen van de Mobypeople website, het design van een presentatiewand voor het Markland College en infographics voor ABS autoherstel.

Ook de tweede maand was tof; gevuld met de leukste opdrachten, stand ups, een Great Place to Work workshop, een paar nerf battles en plank sessies leidde me al snel naar maand drie en maand vier…

Klinkt wel goed, toch? Natuurlijk ging niet alles gelijk smooth… bekend worden met nieuwe programma’s als Asana, Gripp en Slack ging niet binnen een dag en de manier van plannen moest ik nog onder de knie gaan krijgen. Bij mijn vorige baan was ik van alles op de hoogte; de systemen, de werkwijze, de programma’s en dat maakte het voor mij ‘vervelend’ om wéér te vragen: “Rogier…heb je even?” Gelukkig hielp het onboarding programma ook.

“The expert at anything was once a beginner.”
― Helen Hayes

Brand New Journey is écht een uniek bedrijf, ze bieden naast vrijheid (niet onbelangrijk in een creatieve functie), vertrouwen (onbeperkte vakantiedagen) en korte lijnen (de ‘baas’ is altijd aanspreekbaar) ook nog eens ruimte voor groei én een volledig verzorgde lunch. Daardoor zet je je als werknemer nog even extra in.

Het is een mooi avontuur en ik kijk al uit naar het volgende kwartaal!

Tags: cultuur, team
Previous post Weer even terug naar de Champagne streek Next post Job crafting

Related Articles

Wat hebben we geleerd tijdens de zoektocht naar onze bedrijfscultuur?

16 January 2019Martijn Bloksma

7 manieren om van je fouten te leren

27 September 2017Nelleke Braam
Bucketlist for Work

Dromen, delen, doen – Gericht belonen met bucketlists

13 January 2019Martijn Bloksma

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tags

beveiliging blog business bucket list cms content contentcreatie Content marketing Contentplanning content producer Content strategie Copywriting cultuur Development E-mail marketing E-mail nieuwsbrieven evenement event headline hero hr hub hygiene Identiteit Infographic inspiratie instagram leads Logo marketing persbericht podcast productiviteit security Social media Storytelling team tools traffic update verslag Visuals Webdesign Website weekendinspiratie wordpress

Contact

Brand New Journey B.V.
Europalaan 28D
5232 BC 's-Hertogenbosch
073-3030457
[email protected]
KvK-nummer: 63353431
btw-nummer: 855199933B01

Handig

  • Wie we zijn
  • Blog
  • Werken bij Brand New Journey
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy verklaring
  • WordPress manual
  • Offerte aanvragen
Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram

Hét marketingbureau van Den Bosch

Wij zijn Brand New Journey. Een vèrrèkkes goed marketingbureau. Klaar voor het avontuur, ervaren en nieuwsgierig. Stop met zoeken, hier zijn wij. En wij weten de weg.

© 2022 All rights reserved. Marketingbureau Brand New Journey B.V. uit Den Bosch
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

 

 

Dit gebeurt er nadat je aanvraag is verstuurd:

1) We bellen om je aanvraag samen door te nemen

2) We plannen een vrijblijvend gesprek in om even kennis te maken

3) We maken een offerte die volledig past bij jouw wensen

4) Na akkoord gaan we direct aan de slag